راهنمای انتخاب چمن زنی مناسب

چهارشنبه 25 خرداد 1401
18:46
حمیدرضا

انتخاب چمن زن مناسب برای حیاط می تواند تفاوت بین داشتن چمن کم تعمیر و نگهداری و چمنی که نیاز به نگهداری زیاد دارد را ایجاد کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب مناسب چمن به خواندن ادامه دهید. ملاحظات بذر علف دانه علف که به آرامی رشد می کند، به راحتی غلیظ می شود و علف های هرز یا سایر آفات را منع می کند، برای یک چمن سالم مهم است. علف ها از نظر رنگ، ظاهر و عادات رشد متفاوت هستند. تعیین کنید چه مقدار زمان یا پول می خواهید برای چمن خود صرف کنید. علف های با نگهداری بالاتر به معنای کار بیشتر برای شما و پول کمتر در جیب شما هستند. نوع بذر چمنی که انتخاب می کنید باید با توجه به شرایط رشد چشم انداز شما تعیین شود. به عنوان مثال، سایت چقدر آفتاب و سایه دریافت می کند؟ خاک چگونه است؟ انتخاب چمن مناسب برای چمن خود شامل تعیین نحوه استفاده از آن نیز می شود. آیا از چمنزار صرفاً برای ظاهر یا اهداف دیگری مانند سرگرمی، بازی، باغبانی و غیره استفاده می شود؟ نیازهای چمن خود را در نظر بگیرید و مارک ها را با دقت مقایسه کنید. هزینه اضافی برای بذر چمن با کیفیت بالاتر معمولاً ارزش آن را دارد. از آنجایی که بیشتر چمن‌ها شرایط رشد متنوعی دارند، انتخاب آن‌هایی که مخلوط یا مخلوط هستند، مانند چمن‌های فصل سرد ، ممکن است مفید باشد. چمن‌های مختلف نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند و در هر جایی که در چمن مناسب‌تر باشند رشد می‌کنند. به عنوان مثال، با مخلوطی حاوی بلوگراس و فسکیوی خوب، بلوگرس با خوشحالی در مکان های آفتابی رشد می کند، در حالی که فسکیو در مناطق سایه رشد می کند .

چمن های متشکل از مخلوط های مخلوط نیز در برابر بیماری ها و مشکلات آفات مقاوم تر هستند. علف های فصل گرم معمولاً به صورت یک دانه کاشته می شوند نه مخلوط. بسته به نیاز شما، اینها می توانند مانند هر انتخاب دیگری خوب باشند. الگوهای رشد شدید علف های فصل گرم، رقابت انواع دیگر علف ها یا علف های هرز را دشوار می کند. برخی از علف‌ها، مانند فسکیوهای بلند و علف‌های بومی نیز وقتی به تنهایی کاشته می‌شوند، ظاهر بهتری دارند. چمن عالی است، اما چمن کمتر به معنای نگهداری کمتر است. استفاده از پوشش های زمینی با مراقبت آسان را در نظر بگیرید که نیازی به چمن زنی یا پیرایش ندارند. پوشش های زمینی مانند لیریوپ (همچنین به عنوان چمن لیلیتورف یا میمون نیز شناخته می شود ) و پیچک انگلیسی نیازی به چمن زنی ندارند و می توانند پرکننده های خوبی برای محوطه سازی، به ویژه در مناطقی که به سختی درو می شوند، بسازند.

منبع : مدرنا شاپ



[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لوازم کشاورزی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]