چرا ماشینم توی سربالایی جون نداره

دوشنبه 27 تير 1401
12:14
حمیدرضا

ملکرد کلی آن را به خطر بیندازد ؟ بنابراین بیایید دریابیم که علل محرک این مشکل چه می تواند باشد، که ممکن است برای همه کسانی که در این بخش کشتیرانی نمی کنند، از نظر ظاهری بسیار پیچیده به نظر برسد.

هنگامی که خودرو در اثر شتاب قدرت خود را از دست می دهد

قبل از ورود به مشخصات فنی خوب است اشاره کنیم که هیچ پاسخ واحدی برای این معضل وجود ندارد. علاوه بر این، می‌خواهیم به این نکته اشاره کنیم که چگونه برای جلوگیری از خرابی ، خرابی و ناراحتی از هر نوع، پیشگیری خوب از نظر تعمیر و نگهداری یکی از مناسب‌ترین پیشنهادها برای حفظ سلامت خودرو شما است. . در پاراگراف های بعدی به بررسی نحوه حل مشکل افت توان در هنگام شتاب خواهیم پرداخت.

دلایلی که می تواند باعث افت ناگهانی قدرت دستگاه شما در لحظه شتاب شود می تواند از دلایل بی شماری ناشی شود که برای هر کدام راه حل مربوطه وجود دارد. مایلیم توضیح دهیم که برای تشخیص دقیق تر و به موقع بهتر است با یک کارگاه تخصصی تماس بگیرید که بتواند کمک کافی را به شما ارائه دهد و مشکل را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند. در نهایت باید به خاطر داشت که از دست دادن قدرت در هنگام شتاب گیری عنصری است که می تواند ایمنی سرنشینان و راننده وسیله نقلیه را به طور جدی به خطر بیندازد.

فیلتر، انژکتور یا پمپ بنزین

یکی از شایع ترین علل خرابی و متعاقباً از دست دادن برق مربوط به مشکلات مربوط به فیلتر، انژکتور یا پمپ بنزین است. در واقع، بروز این وضعیت ناخوشایند به دلیل کثیف یا گرفتگی انژکتورها غیرمعمول نیست. به همین ترتیب، عملکرد نادرست انژکتورها می تواند ناشی از تماس بد آنها باشد. این وضعیت را می توان به راحتی متوجه شد زیرا موتور به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار می گیرد و باعث لرزش بیش از حد می شود.

در مورد موتورهای توربو ، که اکنون بسیار گسترده شده است، از دست دادن قدرت خودرو به راحتی می تواند به دلیل شکستگی جزئی یا کلی آستین ، وضعیت ناخودآگاه نگهداری آن، کثیفی بیش از حد آن یا قرار گرفتن آن در داخل آن نسبت داده شود. محفظه مسافر این خرابی همچنین می تواند ریشه در عملکرد معیوب دریچه ای که مسئول تنظیم توربو است، باشد. در این صورت بهتر است با مراجعه به کارگاه رفع شود.

زمانی که تسمه تایم می تواند مشکل ساز باشد

نوع دوم ریشه در از دست دادن توان در یک مشکل مرتبط با تسمه تایم دارد . خرابی همان می تواند به راحتی منجر به مشکلاتی در هنگام شتاب گیری شود. از طرف دیگر، در بسیاری از موارد، خرابی را می توان به نقص در عملکرد سیستم الکترونیکی خودرو ردیابی کرد. به عنوان مثال، اگر سیستم الکترونیکی هشدار دهد که خودرو در مقایسه با شرایط استاندارد دود بیش از حد متصاعد می‌کند، رویه‌ای آغاز می‌شود که به کاهش تدریجی و تدریجی قدرت یا در بدترین حالت حتی در حالت خطرناک و غیرمنتظره منجر می‌شود. توقف موتور . .

این نوع خرابی بسیار پیچیده است زیرا سیستم الکترونیکی مشکلی را تشخیص می‌دهد که در واقع وجود ندارد و به موتورها دستور می‌دهد تا به روشی متفاوت از انتظار رفتار کنند. برای حفظ امنیت خود در این موارد، بهتر است نیم ساعت قبل از حرکت توقف کرده و منتظر بمانید. در هر دو مورد خرابی سیستم الکترونیکی و تسمه تایم، بهترین راه حل این است که وسیله نقلیه خود را برای بررسی به کارگاه ببرید.

خرابی کلاچ

در نهایت، این مشکل همچنین می تواند ناشی از نقص کلاچ باشد. خطا در این مورد تقریباً مشابه مواردی است که قبلاً ذکر شد و به یک نقص مکانیکی نسبت داده می شود. مخصوصاً کلاچ با گیربکس به خوبی با موتور مطابقت ندارد. مانند موارد قبلی، سریعترین و موثرترین راه حل مراجعه به کارگاه برای مشاوره فنی است.

در نهایت، پیش پا افتاده ترین انگیزه اما در واقعیت همیشه باید مورد توجه قرار گیرد. از دست دادن قدرت در هنگام شتاب می تواند به دلیل کمبود سوخت ایجاد شود. یک مخزن خالی ناگزیر به عواقبی برای وسیله نقلیه شما منجر می شود، از جمله کاهش تدریجی قدرت، ابتدا عملکرد خودرو و سپس توقف کامل آن را به خطر می اندازد. بدیهی است برای جبران کم بودن یا عدم مصرف سوخت در باک باید در اسرع وقت به محل سوخت گیری مراجعه کرد.

انواع آسیب هایی که ما گزارش کرده ایم تنها نتیجه یک انتخاب دقیق است. دلایلی که می تواند منجر به از دست دادن توان در هنگام شتاب شود بی شمار است و فهرست کردن یک به یک آنها در اینجا غیرممکن است. در واقع، مشکلات مربوط به به عنوان مثال به سنسور جریان هوای جرمی ، شیر EGR، نشت روغن یا کثیف شدن شمع ها بررسی نشده است.

به همین دلیل، ما به گرمی از خوانندگان دعوت می‌کنیم تا در اسرع وقت مستقیماً با یک کارگاه تماس بگیرند تا دلایلی را که باعث ایجاد نقص شده است را درک کنند و بتوانند بدون عواقب بعدی آن را برطرف کنند. با پیروی از این توصیه کاملاً از تأثیرگذاری و آسیب بیشتر به موتور جلوگیری می کنید.https://ideapart.co/


منبع : ایده پارت


[ بازدید : 4 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لوازم کشاورزی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]